Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
24. Jeesuksen ylösnousemus (Mark. 16:1–14)
Naiset olivat voidelleet Jeesuksen ruumiin jo kerran. Miksi he tahtoivat voidella sen uudestaan?
Mitä naiset ajattelivat, kun enkeli puhui heille?
Enkeli puhui naisille, mutta naiset pelkäsivät. Mikä naisia pelotti?
Jeesus valitsi ensimmäisiksi ylösnousemuksen todistajiksi naisia. Miksi Jeesus valitsi naisia todistajiksi, vaikka naisia ei tuolloin arvostettu?
Miten usko Jeesuksen ylösnousemukseen syntyi naisten sydämiin?
Onko sinun elämässäsi yhtä mahdottomia asioita kuin kuolleen herääminen henkiin?
Pietari oli kieltänyt Herransa kaksi päivää aikaisemmin. Mitä Jeesuksen terveiset merkitsivät hänelle?
© www.ilosanomapiiri.fi