Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
21. Jeesuksen paluu (Mark. 13:14–32)
Tekstimme puhuu Jeesuksen takaisinpaluusta. Toivoisitko, että Jeesus tulisi takaisin sinun elinaikanasi?
Tekstissä puhutaan ”turmion iljetyksestä”. Mitä ”turmion iljetys” voisi tarkoittaa tänä päivänä?
Raamatussa puhutaan paljon myös antikristuksesta. Mistä tiedämme, kuka saarnaa oikeaa ja kuka väärää Kristusta?
Mitä tapahtuu, kun Jeesus tulee takaisin?
Jeesus oli aikaisemmin kertonut viikunapuusta. Mitä Jeesus haluaa sanoa meille tällä vertauksella?
Lue jae 31. Mitä Jumalan Sana merkitsee lopun ajan uskoville?
Jeesus sanoo, että viimeisen päivän tietää vain Jumala. Miksi viimeinen päivä on salaisuus?
© www.ilosanomapiiri.fi