21. Jeesuksen paluu (Mark. 13:14–32)

  1. Tekstimme puhuu Jeesuksen takaisinpaluusta. Toivoisitko, että Jeesus tulisi takaisin sinun elinaikanasi?
  2. Tekstissä puhutaan ”turmion iljetyksestä”. Mitä ”turmion iljetys” voisi tarkoittaa tänä päivänä?
  3. Raamatussa puhutaan paljon myös antikristuksesta. Mistä tiedämme, kuka saarnaa oikeaa ja kuka väärää Kristusta?
  4. Mitä tapahtuu, kun Jeesus tulee takaisin?
  5. Jeesus oli aikaisemmin kertonut viikunapuusta. Mitä Jeesus haluaa sanoa meille tällä vertauksella?
  6. Lue jae 31. Mitä Jumalan Sana merkitsee lopun ajan uskoville?
  7. Jeesus sanoo, että viimeisen päivän tietää vain Jumala. Miksi viimeinen päivä on salaisuus?

© www.ilosanomapiiri.fi