Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
15. Jeesus ja lapset (Mark. 10:13–16)
Ajattele omia tai ystäviesi lapsia. Onko helppo uskoa, että lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta?
Miksi äidit toivat vauvoja Jeesuksen luo?
Miksi kaikki vanhemmat eivät tuo lapsia Jumalan sanan yhteyteen?
Miksi lapsi pääsee Jumalan valtakuntaan ennen aikuista?
Miten lapsi ottaa lahjan vastaan? Entä aikuinen?
Millainen on Jumalan valtakunta tämä tekstin mukaan?
Miksi Jeesuksen siunaus oli lapsille tärkeä?
© www.ilosanomapiiri.fi