15. Jeesus ja lapset (Mark. 10:13–16)
- Ajattele omia tai ystäviesi lapsia. Onko helppo uskoa, että lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta?
- Miksi äidit toivat vauvoja Jeesuksen luo?
- Miksi kaikki vanhemmat eivät tuo lapsia Jumalan sanan yhteyteen?
- Miksi lapsi pääsee Jumalan valtakuntaan ennen aikuista?
- Miten lapsi ottaa lahjan vastaan? Entä aikuinen?
- Millainen on Jumalan valtakunta tämä tekstin mukaan?
- Miksi Jeesuksen siunaus oli lapsille tärkeä?