Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
14. Jeesuksen opetus viettelyksistä (Mark. 9:42–50)
Jeesus puhuu jakeessa 42 kuolemanrangaistuksesta. Mitä mieltä olet tästä rangaistuksesta?
Jeesus puhuu synneistä tässä Raamatunkohdassa. Minkälaisia syntejä ihminen voi tehdä?
Jeesus kertoo ruumiinosien poistamisesta. Minkä ruumiinjäsenen sinä olisit valmis antamaan pois?
Jeesus saarnasi hyvin rohkealla tavalla ihmisille. Miten nykyään ihmiset sanoisivat näin rohkeasta saarnaamistavasta?
Jeesus antoi ankaria ohjeita meille ihmisille. Miksi Jeesus antoi näin rankkoja ohjeita?
Jeesus opetti paljon iloisista asioista, mutta myös helvetistä. Mitä tapahtuisi jos kirkossa ei opetettaisi ollenkaan helvetistä?
Kukaan ihminen ei pysty täyttämään kaikkia Raamatun käskyjä. Mitä meidän ihmisten tulee tehdä, jotta tekisimme vähemmän syntiä?
© www.ilosanomapiiri.fi