Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
13. Jeesus karkottaa pahan hengen (Mark. 9:14–29)
Pojassa oli paha henki. Millaista pojan elämä oli?
Jae 22: Isä pyytää apua myös itselleen, ei vain pojalleen. Mihin isä tarvitsee apua?
Jeesus vaatii vahvaa uskoa. Miksi Jeesus vaatii ihmisiltä vahvaa uskoa?
Jakeessa 24 isä huutaa Jeesukselle. Mitä tämä huuto kertoo miehen uskosta?
Jeesus auttoi perhettä, vaikkei heidän uskonsa ollutkaan vahva. Miksi Jeesus auttoi tätä perhettä?
Milloin isä sinun mielestäsi tuli uskoon?
Jeesus puuttuu asioihin joskus vasta silloin, kun ongelmia on jo paljon. Miksi Jeesus ei aina puutu heti ongelmiin?
© www.ilosanomapiiri.fi