13. Jeesus karkottaa pahan hengen (Mark. 9:14–29)
- Pojassa oli paha henki. Millaista pojan elämä oli?
- Jae 22: Isä pyytää apua myös itselleen, ei vain pojalleen. Mihin isä tarvitsee apua?
- Jeesus vaatii vahvaa uskoa. Miksi Jeesus vaatii ihmisiltä vahvaa uskoa?
- Jakeessa 24 isä huutaa Jeesukselle. Mitä tämä huuto kertoo miehen uskosta?
- Jeesus auttoi perhettä, vaikkei heidän uskonsa ollutkaan vahva. Miksi Jeesus auttoi tätä perhettä?
- Milloin isä sinun mielestäsi tuli uskoon?
- Jeesus puuttuu asioihin joskus vasta silloin, kun ongelmia on jo paljon. Miksi Jeesus ei aina puutu heti ongelmiin?