Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
10. Jeesus parantaa kuuron miehen (Mark. 7:31–37)
Kuvittele, ettet voisi kuulla mitään. Mikä olisi vaikeinta??
Mies ei kuullut mitään. Millaista oli aikuisen miehen elämä ilman kuuloa?
Mitä mies oli ymmärtänyt Jumalasta ilman kuuloa?
Miksi ihmiset olivat tuoneet miehen Jeesuksen luokse?
Lapsi oppii normaalisti kielen kolmen vuoden aikana. Mies oppi kielen hetkessä. Miten tämä on mahdollista?
Jeesuksen ihmeet kertovat meille aina jotain taivaasta. Mitä voimme oppia tästä tapahtumasta?
Jeesus pyysi ihmisiä olemaan hiljaa ihmeestä. Miksi ihmiset eivät totelleet Jeesusta?
© www.ilosanomapiiri.fi