10. Jeesus parantaa kuuron miehen (Mark. 7:31–37)
- Kuvittele, ettet voisi kuulla mitään. Mikä olisi vaikeinta??
- Mies ei kuullut mitään. Millaista oli aikuisen miehen elämä ilman kuuloa?
- Mitä mies oli ymmärtänyt Jumalasta ilman kuuloa?
- Miksi ihmiset olivat tuoneet miehen Jeesuksen luokse?
- Lapsi oppii normaalisti kielen kolmen vuoden aikana. Mies oppi kielen hetkessä. Miten tämä on mahdollista?
- Jeesuksen ihmeet kertovat meille aina jotain taivaasta. Mitä voimme oppia tästä tapahtumasta?
- Jeesus pyysi ihmisiä olemaan hiljaa ihmeestä. Miksi ihmiset eivät totelleet Jeesusta?