Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
8. Johannes Kastajan kuolema (Mark. 6:16–29)
Miksi Herodes oli vienyt veljensä vaimon?
Miksi Johannes sekaantui Herodeksen parisuhteeseen?
Mitä Johannes mietti vankilassa?
Miksi Herodes pelkäsi Johannesta?
Miksi Johannes ei pelännyt Herodesta?
Jakeessa 26 Herodes pahoitti mielensä. Mitä tämä jae kertoo Herodeksesta?
Mitä Johannes ajatteli ennen kuolemaansa?
Mikä on tekstin tärkein opetus sinulle?
© www.ilosanomapiiri.fi