8. Johannes Kastajan kuolema (Mark. 6:16–29)
- Miksi Herodes oli vienyt veljensä vaimon?
- Miksi Johannes sekaantui Herodeksen parisuhteeseen?
- Mitä Johannes mietti vankilassa?
- Miksi Herodes pelkäsi Johannesta?
- Miksi Johannes ei pelännyt Herodesta?
- Jakeessa 26 Herodes pahoitti mielensä. Mitä tämä jae kertoo Herodeksesta?
- Mitä Johannes ajatteli ennen kuolemaansa?
- Mikä on tekstin tärkein opetus sinulle?