Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
6. Jeesus herättää Jairoksen tyttären kuolleista (Mark. 5:21–24, 35–43)
Jairoksella ja hänen vaimollaan oli vain yksi lapsi. Miten heidän elämänsä muuttui, kun he saivat lapsen?
Jairoksen lapsi sairastui. Miten tämä vaikutti Jairoksen ja Jumalan suhteeseen?
Jairos haki apua Jeesukselta, muut synagogan esimiehet eivät hakeneet apua Jeesukselta. Mitä tämä kertoo Jairoksesta?
Jairos pelkäsi tyttärensä kuolemaa. Mitä sinä pelkäät?
Jeesus sanoo sinulle: ”Älä pelkää”. Mitä ajattelet tästä?
Miksi Jeesus kielsi ihmisiä kertomasta tästä ihmeestä?
Miten tämä ihme vaikutti tytön elämään ja tulevaisuuteen?
© www.ilosanomapiiri.fi