6. Jeesus herättää Jairoksen tyttären kuolleista (Mark. 5:21–24, 35–43)

  1. Jairoksella ja hänen vaimollaan oli vain yksi lapsi. Miten heidän elämänsä muuttui, kun he saivat lapsen?
  2. Jairoksen lapsi sairastui. Miten tämä vaikutti Jairoksen ja Jumalan suhteeseen?
  3. Jairos haki apua Jeesukselta, muut synagogan esimiehet eivät hakeneet apua Jeesukselta. Mitä tämä kertoo Jairoksesta?
  4. Jairos pelkäsi tyttärensä kuolemaa. Mitä sinä pelkäät?
  5. Jeesus sanoo sinulle: ”Älä pelkää”. Mitä ajattelet tästä?
  6. Miksi Jeesus kielsi ihmisiä kertomasta tästä ihmeestä?
  7. Miten tämä ihme vaikutti tytön elämään ja tulevaisuuteen?

© www.ilosanomapiiri.fi