Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
19. Jeesus kiroaa viikunapuun (Mark. 11:12–14, 20–25)
Mitä tapahtuu, jos ihminen kiroaa toisen ihmisen?
Jeesus kirosi viikunapuun. Mitä Jeesus tarkoitti viikunapuulla?
Jeesus odotti kansaltaan jotain hedelmää. Millaista hedelmää Jeesus odotti kansaltaan?
Millainen on kirottu ihmiselämä?
Millainen on uskon rukous?
Millaisia rukousvastauksia sinä olet saanut?
Jeesus kehottaa antamaan anteeksi. Mikä anteeksiantamisessa on vaikeinta?
© www.ilosanomapiiri.fi