Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
12. Jeesuksen seuraamisesta (Mark. 8:34–38)
Mitä ihmiset ajattelivat Jeesuksen seuraamisesta ennen tätä Jeesuksen puhetta?
Millainen ihminen haluaa seurata Jeesusta tämän Jeesuksen puheen jälkeen?
Mitä Jeesus tarkoittaa ”ristin kantamisella”?
Mistä ihminen saa voiman ristin kantamiseen?
Miten ihminen voi menettää sielunsa?
Mitä tapahtuu ihmiselle, jota Jeesus häpeää?
Jeesus on kantanut ristin ennen meitä. Mitä se merkitsee sinulle?
© www.ilosanomapiiri.fi