Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
International page
☰
×
Navigointi
Etusivu
International page
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
11. Jeesus parantaa sokean miehen (Mark. 8:22–26)
Sokean miehen ystävät pyysivät Jeesusta koskettamaan sokeaa miestä. Miksi sokea mies ei itse pyytänyt apua Jeesukselta?
Sokea mies ei pyytänyt itse apua Jeesukselta. Onko sinun helppo pyytää apua Jeesukselta?
Jeesus otti sokeaa kädestä ja vei hänet kylän ulkopuolelle. Miksi Jeesus ei parantanut sokeaa kylässä?
Jeesus teki sokealle miehelle neljä eri asiaa. Mitä Jeesus teki sokealle miehelle?
Jeesus paransi sokean miehen neljällä vaiheella. Miksi Jeesus tarvitsi kaikki nämä neljä eri vaihetta?
Jeesus sanoi miehelle: ”Älä edes poikkea kylään”. Miksi Jeesus sanoi niin?
Tämä sokea mies sai näkönsä takaisin Jeesukselta. Miten tämän miehen elämä muuttui tämän jälkeen?
© www.ilosanomapiiri.fi