7. Jeesus parantaa verenvuodosta kärsivän naisen (Mark. 5:25–34)
- Naisella oli paha verenvuotosairaus. Miten sairaus vaikutti naiseen?
- Miten sairaus vaikutti naisen ja Jumalan väliseen suhteeseen?
- Nainen haki apua monelta lääkäriltä. Kukaan ei voinut auttaa. Mikä oli Jeesuksen ja muiden parantajien ero?
- Nainen uskoi, että Jeesus voi ratkaista hänen ongelmansa. Uskotko sinä, että Jeesus voi ratkaista sinun ongelmasi?
- Miksi nainen ei pyytänyt apua ääneen?
- Jae 32: Jeesus katsoi naista. Mitä nainen näki Jeesuksen silmissä?
- Nainen kertoi Jeesukselle totuuden itsestään. Onko vaikea kertoa Jeesukselle totuus itsestä?