1. Johannes kastaa Jeesuksen (Mark. 1:1–11)
- Johannes oli asunut erämaassa. Mitä Johannes oli oppinut elämästä erämaassa?
- Johannes oli suosittu ihmisten keskuudessa. Miksi ihmiset halusivat Johanneksen kasteelle?
- Ihmisen piti tunnustaa syntinsä julkisesti ennen Johanneksen kastetta. Onko helppo tunnustaa syntinsä julkisesti?
- Miksi Johannes ei tullut ylpeäksi vaikka hän oli kuuluisa kansan keskuudessa?
- Mikä ero on Johanneksen kasteella ja Jeesuksen kasteella?
- Miten kolmiyhteinen Jumala oli läsnä Jeesuksen kastehetkellä?
- Jeesus tuli parannuksen kasteelle. Hän ei kuitenkaan ollut tehnyt syntiä. Miksi Jeesus tuli parannuksen kasteelle?